mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 25 mars 2013

vad är felet

 helt klart att nått är fel...


i går morsse såg jag blod i byxan
mens slutade jag med 1999
och jag har ju inte ont när jag kissar
har inte feber är inte sjuk
men som sagt FEL ÄR DET

ringde kl 8 till sköterskan på sjukstugan
kl 9.30 ringde hon tillbaka
konstaterade att dom bara tar AKUTA fall
alla utredningar får man göra i sitt eget landsting

Fick en tid 10.30 så de var bara att klä på sej och köra in till byn
 för att  lämnade urinprov 
allt var perfekt // Temp 36,8

fick en ny tid då hos doktorn i morgon kl 9.30

få se nu om vi får vara kvar här eller måste åka ner till Västerås

Då har jag varit till doktorn
och jag måste ringa GYN i Västerås

hon hittade en knöl på vänster sida på äggstocken.............

Inga kommentarer: