mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 17 april 2013

Bäbisar o mat

Grattis Morfar du skulle ha haft namnsdag i dag
Elias/Elis
 
 Mådde toppen på fm
jag lagade massor med mat
 
så har våran bäbis varit till fotografen
de lilla livet kommer den 26 september
om barnmorskan får som hon vill
vårat tredje barnbarns barn
så Dexter o Lova skall bli storasyskon
 
de här är en lite tjej
som kommer den 22 september
Den här lilla tjejen har två bröder som väntar
 Hugo o Max skall få en liten prinsessa till syster
 
 i dag blev de en köttfärslimpa
en kålpudding och en lasagne
9 middagar för Lennart och mej
 
 Lasagne till lunch
köttfärsrulltårta med potatismos till middag

Nu mår jag inte så bra
är orolig inför morgondagen
kl 14.15 har jag tid på gyn
jag vet att dom flesta knölar är ofarliga
men i min hjärna är alla jättefarliga

Inga kommentarer: