mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 26 april 2013

en torsdag i april

 man kan tro att de är Trassel
 men de är en Snuggle
Annaeva köpte garnet när hon var på jorden runtresan
och så ville hon att jag skulle sticka en till henne
och de gjorde jag
men inte var de kul inte
 
 ja nu vänner de här ser ju inte kul ut
men de är fiskgryta
och den är god
nått jag hittade i frysen
 
 nästa mössa klar
de minskar i garnhögen
 
 potatispannkaka på G
iförd nya skjortan
 
blomman blir bara vackrare och vackrare
 
Picko kom hem med sån ryggvärk
att han inte kunde röra armarna och hade svårt att ta djupa andetag 

Lennart ringde då till Roland Andersson
vår vän i nöden
och Picko fick komma på en gång
så nu kan han i alla fall röra armarna och andas
 
 Potatispannkaka i solen
 
 en suddig ordförande
Men Elisabeth är inte suddig hon är MYCKET bra
 
 killen längst bort i bild
har fått ett nytt namn VOTERING
 
 Göran läser upp Revisorernas berättelse
 
 ett stökigt och bökigt möte
men kaffe fick vi
 

Inga kommentarer: