mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 6 april 2013

mysteriet löst...dag 26

 i går kom denna lilla lapp i lådan
och vi blev ju så NYFIKNA
från VEM och VAD är de????????
 
 jo de var från Veronica o Linn
tre underbara Muminägg
Gissa om vi blev GLADA och överraskade
1000 tack tjejer
 
 i dag har "våran" hare varit framme två gånger i dagsljus
han/hon är ju så himla gullig
jag skulle vilja känna på pälsen
och gosa lite med dom där ulliga öronen
 
 så va sjalen blockad och klar

 och de har blivit en mössa också
en lite tunnare
de var skönt i dag
 
 Lunchen intog vi i Byn hos Bagar Janne
kyckling sallad
mums
 
 fort hem och kaffe på altanen
men de var allt lite kallt
men de blev i alla fall 1 timme
i sovsäcken för säkerhets skull
 
 Middag Kålpudding
ser ut att de är MASSOR av sås
men de är de inte
 
 fina Mumin ägg på bordet och korsordslösning
jag virar på en hjärtekatt som skall heta Veran
 
kvällsfika...hår till mej och mjuk till Lennart
jag har hemkörd humus o purjolök på min macka

Inga kommentarer: