mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 20 april 2013

vatten sol fåglar o kaffe...vilken dag

 ha ha nu vet jag hur man gör
 

Annaeva lämnade in 4 säckar till Stadsmissonen
vi tog sen en sväng bland vackra saker
jag hittade en Craft t-shirt för 20;- ser rätt ny ut
och en virknål för 2:-
och Annaeva köpte böcker
 
 en svnäng in på Brödet& Fiskrarna...Annaeva hittade en bok
 
 nästa stopp blev Live Center
jag hade aldrig varit där förut
men jag kommer helt klart att återkomma
Annaeva fortsatte till Skultuna och jag hem och laga lunch
 
 kokt korv o pepparotssås
 
 
sen blev de en tur ut i naturen
 
 Tro de eller ej jag är i SKULTUNA
 
 Sågdammen
 änder?
 

 små små videkissar




 
 sen får vi till Frövisjön
där tranorna fjantar sej för varandra
 
 
 jag måste ju fylla på vätskeförrådet
 
 tror de är grågås
jag är inte bra på detta
 
 förmodligen en ormvråk...
.är de inte de så tala om vad de är
 
 landande sångsvan
 
skrattmås var de många av
 

 små små knoppar
 
 så otroligt vacker
de ger hopp
 
bulgur/korv/sås från i går = pytt

Inga kommentarer: