mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 maj 2013

Många bilder från min söndag

 Lasagne med teriyakisås  och veckosallad
 
 glömde berätta att Lennart har fått tag på ett par stövlar
 
eftermiddagen var vi vid  Frösåkers brygga







 Pärzon har fixat dessa häftiga grillbord
eller rättare sagt grillarna i alla fall
 

 här skulle jag vilja basta och bada tunna
 
 en snok i vattnet
 












 hon skall sjösättas nästa sommar
kan de gå de?










 en hungrig älgkalv
 



Ha Ha de kom en helikopter med last
som jag skulle fota
men inte tusan
fick jag den
på bild


kvällen i Skultuna kyrka med lite vårig Jazzmusik
 






 Lena bjuder på kyrkkaffe i solen
 

 Norrbos nye kyrkoherde Kerstin Almegård
 
förstärkt nässelsoppa till kvällsmat

Inga kommentarer: