mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 17 maj 2013

Morfars födelsedag

 
 
 
HIPP HIPP HURRA för morfar i dag
Elis föddes 17 maj 1894
 
 
 helt otroligt blomman jag fick av Eila o Kricke för nästan FYRA veckor sen
men nu börjar den ge sej
 
 en liten barnfilt 75x80 cm
 
 i dag blev jag förvånad
en rälsbuss på vägen
dock på ett lastbilssläp
 
 hur tusan kan tvålen vara så dammig
 
 i dag har dom övat på start o landning
 
upp o ner upp o ner hela dagen
 
 å va jag ÄLSKAR spenat
 
 Lennart har meckat lite
 
 sågade av hyllan så han får in sin stol lita längre bak
balkongen kändes helt plötsligt lite större
 
 så var björkdrickan klar för avsmakning
 
pastasallad till middag
 
 ibland vill man att de ska bli "paj"
 
rabarberpaj med grädde
vi virar morfars 119:de födelsedag

Inga kommentarer: