mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 maj 2013

MORs dag

 In ÄLSKADE Mamma HJÖRDIS
 
 Farmor ASTRID


Mormor LINA
och svärmor ELLEN
 
 ALLA DESSA MAMMOR VI SAKNAR
i dag på Mors dag
 
 en härlig morgon på balkongen
 


 man skulle kunna tro att de är någon som grillar/eldar
 
 eller att de regnar

men de är tallarna som släpper frömjöl
 
 Telefonen la av så jag la in simkortet i min gamla hederliga NOKIA
så nu har jag telefon igen
 
 Hannah, Barnen och jag tog en tur till Ramnäs
och Café Mormors Bak
 
 lite rita innan mackan kommer
 
 Hannah tog förstås en Räkmacka
 

 och barnen tog var sin varm ostmacka
de blåser "lite" men solen skiner i alla fall
 
 väl hemma tog jag och passade på
Lennart är inte hemma
så då kan jag äta vad jag vill *fniss fniss*
 
 på kvällen bjöd Lennart på gofika
på Kalle på Spången
(men de var mest han som åt)
 
i dag har jag slänt blommorna jag fick av Eila
dom har stått sen den 24 april

Inga kommentarer: