mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 25 juli 2013

ännu en SOLIG dag

 Lite frukost på trappan
mjukkaka med rökt skinka o ost
så otroligt GOTT
 
 jag vill ha ett större kylskåp
går ju inte att "stor" handla
och nu drar ju marknaden ingång
och då vill man INTE gå på konsum
och på måndag är de tomt i hyllorna
så jag behöver handla så de räcker fram till tisdag
men var skall jag ställa maten??
 
 nu känner man ingen skillnad på ute och inne
 
 när jag fick påsen med garn från KUPAN
låg det nått märkligt påbörjat "stycke"
jag fäste alla trådar
och sydde ihop
och vipps blev de en väst
som nu är återlämnad till KUPAN
 
 nu börjar de
 
 konsten att ställa upp ett marknadstält........
 
 inte lätt ....
 
 här blommar en ynka liten syren
 
 Sjömansbiff á la PP
 
fick en hel hög med fina T-shirt av Ragna på Kupan
dom skall till Uganda är tanken
nu skall jag bara hitta en lämplig kartong

kvällsmackan

Inga kommentarer: