mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 9 juli 2013

en helt vanlig tisdag

 
kolla vad jag hittade i morse
den låg i "Tibet väskan" men den har jag ju inte haft
eller har jag?? 
 
 
 Vem mins den här T-shirten?
måste varit sent 80 tal tidigt 90
 

 så blev de en vinbärskaka
 
 och så killarna vid klubbstugan
 
 lunchen blev stuvad vitkål
på kålen som varit länge länge i ugnen i går
 
 så till Hubbo o fika
Gun-Britt och Gunilla kände ju varandra
 
 många var de som lockades av våfflor o sylt
dock inte jag som bara drack kaffe
US 622 Myggspiral 10 st
så var vi till Dollar för att köpa myggspiraler
men inte hade dom de inte
men tillslut hittade vi på Rusta
för 29kr
köpte flera paket
kan bli bra i Tärnaby
 
och hej o hå så hungrig jag blev av att shoppa
stekt fläsk o löksås satt fint 
 
i kväll ringde telefonen och en kvinna vid namn Yvonne var i andra änden
en kvinna som följt mej här på bloggen
en kvinna som jag inte känner
hon bor i Småland
hon prisade min mat och mina  hantverk
så roligt
TACK Yvonne för att du hörde av dej
 

Inga kommentarer: