mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 5 juli 2013

en Torsdag som känns som en lördag

 bakade lite ägg/laktos fria muffins
 
de är inte ofta vi är så här många när vi äter ROLIGT
Hannah Lova Lennart Tobbe Linus Dexter
vilket härligt gäng
 
 maten tog nästan slut och muffins till kaffet 
 
 Morbror busar lite med Lovisen


 jag fick god choklad av Dexter o Lova
 
 ja så har de dragit igång då.....POWE MEET
 
mötte dessa vackra killar på "Lögarakan"
 


 
när vi kom hem kom Dharmini, grannfrun på 6:an
upp med dessa underbara blommor
 
 så bar Lennart iväg igen då
nu var de Cykeltävling på Tunby
 
 undrar va Tommy kollar in?
 

 en glad segrare
 
 så åkte Lennart ner en sväng till men jag orkade inte
 

 
 jag låg hemma i soffan och sov
och när jag vaknade var jag ännu tröttare

Inga kommentarer: