mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 18 juli 2013

GRATTIS Mandela 95 i dag

jag ringde till radio Västerbotten
och tipsade om att
i dag är de Mandeladagen 
 
Nelson Mandela-2008 (edit).jpg
en dag till Nelson Mandelas ära
 
 de blåste bra i morse
helt myggfritt kan jag lova 
 
i dag har jag ringt till Forex för jag glömde mina pinkoder hemma
de kommer nya
så ringde jag till Folksam om mina pengar jag har där
men dom var låsta av en fullmakt som Svenska pensionsgruppen hade
och jag måste ringa dom för att få till de
ja sagt och gjort jag ringde
men dom ville inte svara
suck
 min vilda "rabatt"
 
 salladen kommer
 
 pytt i solen
 
 
jag har upptäckt att de är två färgbad på garnet jag köpt
har naturligtvis stickat ett ben i varje
nu har jag klagat få se va de ger
lite surt är de
 
 ef m fika på KUPAN
 
 ja köpte en liten börs för 5:-
 
och en bakbok till Dexter o Lova också den för en femma
 
 skulle ta kort på Bosse men han vände och gick
 
 DETTA FICK JAG AV TJEJERNA PÅ KUPAN
vilken lycka
 
 lite kålsoppa sitter fint
men den färska kålen ger inte mycket smak
 
 NU ska de bli "riktig" limpa
 

den här gången bliv de rätt


kväll i Yttervik

Inga kommentarer: