mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 10 augusti 2013

svamp, kräftor och ett födelsedagsbarn

 
I dag fyller Henrik 31 år
HURRA HURRA
 
 Lennart gick bort till Ebbas och kollade av bygget
 


 jag tog mej en sväng till Tärnaby för att handla lite till i kväll
men jag tog också en liten sväng i skogen
 
 de blev inte många men de är ju så kul att plocka dom
 
tog en sväng till Jokksbäcken

men var är bäcken??

 
 dagens lunch
 
 Rodins bygge
  150 kvadrat meter sommarstuga
 


 och jag ligger och kollar fåglarna (om jag inte sover)


 så tog vi en gemensam tur till skogen
vegetationen är hög på vissa ställen
 
tror rakt Lennart har hittat nått
 
 och jag blev lite blöt om benen
dock inte om fötterna
inte så mycket men de blev i alla fall nästan 2 liter när jag rensat
 
 så avslutade vi med Kräftor
 




Inga kommentarer: