mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 3 september 2013

ett SMS...

 vissa har ju längre ben än andra

 så drog jag igång med lite matlagning
 
 rotmos o fläsklägg, baconlindad lever,
baconlindad köttfärsbiffar och några köttbullar
 

 en liten toffel blev de
 
 en riktigt gammal Röda Clara
den är helt funktionsduglig
och den är till salu
 
 jag har gjort några muffins med russin
 
 och så fick Lennart ett SMS
paket på konsum
 
 en liten digital fotoram
 
 lite helstekt lever, ris och med en god sallad
 
då har jag börjat på en disktrasa i lingarn
ska försöka få till snäckmönster utan mönster

så har jag lekt frisör

 tjänat 150:-

de kostar vist de att bli klippt med maskin

1 kommentar:

Bibbi sa...

Synd att jag föråt mig på lever då jag växte upp, men ditt ser gott ut.
Snygg färg på lingarnet:)
Kramis på dig och hälsa gubben ;)