mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 9 september 2013

Hökuggla





 på väg till Hemavan såg jag en "fågel"
 
 Lennart vände om och vad fick vi se
ju en Hökuggla
 
åter i Tärna blev de ett stopp
på Tärnaboa
 
 var kan man träffa på en bättre affär
kaffe och gomacka
och GARNREA


 och på Tärnaboa kan man köpa blommor också
om man nu skulle vilja de
 
men jag nöjde mej med att fota dom
 



 ÄNTLIGEN har vi fått oss en potatispress
så vi kan göra ÄGNLHÅR
 
 så blev de jobb på altanen i solen
20° i skuggan och 30° i solen
 
 korv stroganoff o ris
de gick inte så bra ... mådde illa
 
 Lennart har storstädat bilen
vilket var nödvändigt
 
 så blev de att rensa lite i kväll igen
 
Bibbi här är mina skor
Dom har ju hunnit bli några veckor
och är nu ingådda

Inga kommentarer: