mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 25 september 2013

Tärnaby-Västerås = 87mil = 12 timmar

 nu skulle all fryst mat packas och de för Lennart göra
jag kan inte ta i dom frysta
för då blir jag ISKALL
och de går inte över på flera timmar
 
 tre frysväskor (fisk,lever,svamp)
 en hink med lingon sylt
+ "lite" annat smått o gott
 
 så var kl 7 och vi vinkar farväl till Anders Georgs hus
 
 jag började virka på nått som ska bli
rattmuff om jag får till de
 
 första fika i Gafsele
 
 men varför har dom stängt av parkeringsplatsen
och spikat för toa????
 
 lunch i Sollefteå på Nipan
 
 kaffe i Sundsvall på Statoil
sen blev de en äggmacka i Tönnebro
 
 här är vi utanför Sala
 
och så var vi då hemma
 
och jag blev klar med rattmuffen
nu skall den bara tovas
och så hoppas vi den passar
de vet man ju aldrig när men tovar i maskin
men då vet jag i alla fall hur stor/liten jag borde gjort
och så får jag göra en ny...

Inga kommentarer: