mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 1 oktober 2013

15l äppelmos och inga burkar

nu har jag 15 liter äppelmos
och mer ska de bli
har ju några hungriga barn o barnbarn *fniss fniss*
 
 lunchen blev så där perfekt som de bara kan bli
lättrimmad torsk o stuvad spenat
 
 jag behöver värkligen klippa mej
fick tid i morgon kl 12 hos bästa Inger
 
vi har varit runt i "hela" stan på jakt efter såna här burkar
Ica Maxi Hälla, Willys, Rusta, Hemköp, COOP Stenby, Dollar store
inte en burk....
på ÖoB hittade jag en variant som jag vet är svåröppnad
men jag får åka dit och handla i morgon
för de var ju ända stället de fanns på...SUCK 
 
 när vi var på Maxi tog vi en fika och en renklämma
den var god ,,, men inget grönt
bara en polarkaka och lite "smör" och nått pressat renkött
men 2 för 25:- rätt OK
när vi kom hem var de brådis med maten...HUNGRIG
så de blev "räddaren i nöden" Sempers pasta kit

måste bara visa lilla Stella gumman

Inga kommentarer: