mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 23 oktober 2013

en GRÅ höstdag

den här getingen fick allt förpassa sej till utsidan


allas vår HASSE

plockade lite bland papperen och hittade den här gamla VK

och en helt del annat som nu skall på loppis
Gunilla o Kjell kom och hämtade en kartong med saker vi inte behövde
nu ska dom sälja de på loppis på Bäckby

lunchen Stekt Fläsk o Löksås

och så kom brevbäraren med paket...
tack snälla Veronica o Linn

nu är de ett faktum...de går inte längre att dölja
dom är slut

kvällsmat 
kokt fisk o dillsås 
inte så snyggt men GOTT

fick den här mysbilden från Linus i kväll
gulligt med vovve

kalljästa frukostbullar

1961 fick jag den här konjakskupan (eller var de en vas)
av min kusin Birgitta i konfirmationspresent
då jag inte har nån konjak hemma tog jag blockljuset i ställe

Inga kommentarer: