mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 21 oktober 2013

influensavaccination


dagen började med -3° och både sol o måne

då är vår lilla pärla hos bildoktorn
Den blev ju påbackad i våras och nu skall de åtgärdas
de är väntetid även inom bilsjukvården 


en undran 
Varför är mina glasögon ALLTID så skitiga?

så var den blockad o klar
ligger på golvet i lillrummet

men oj så ljus bilden blev
ja de är i alla händelser Power Meatballs

ja vi är ju som sagt utan bil
så nu blir de BUSS den här veckan

snacka om att de var kö
när vi kom till Citypraktiken och skulle ta spruta

Men dom var FYRA syrror som stack
så de gick undan

har man varit och fått SPRUTA måste man ju få belöning

jag är inte rädd jag kan flyga....

vissa krånglar till de hela lite mer än andra

och de är en VUXEN MAN...ingen pojkspoling

Glögg i de mest skiftande sorter 

vi var i alla handskaffär och letade efter 
vante att ha i vanten
köpte ju till Pärzon förra julen på Sigma
men nu finns ju inte den affären kvar
och dom andra vet inte vad jag söker 
SUCK

de tog ett bra tag innan blodet kom på rätt plats
men de gör ju så ont och fingrarna blir ju så blå

de blev att värma rester till kvällen
chili con carne förstärkt med lite rotfrukter
gick bra de oxå

nytt projekt på G

Inga kommentarer: