mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 28 oktober 2013

normaltid

ja så är vi NORMALA igen då

 lite fika är ju som sagt aldrig fel
karlsbadergifflar är ju så himla gott
och jag gör dom små....behöver ju inte en JÄTTEBULLE

 lunchen en höjdare
palt o fläsk
lingon o morötter
Dock var de här paltbrödet inte lika gott som de jag brukar köpa
men gott var de

 så en tur till Westerqarn

 här fanns de fårprodukter av alla slag
ja även en koprodukt
KALVDANS köpte en


 renrasiga finullsfår

 utanför Hallsta hittade vi denna björkskog


 en tur in till Pärzon
han bjöd på detta.....smaskens

och av Ullis fick jag dom här sötingarna
skall bli julklappar till grannarna

 vart sugen på en Jansson 
och som tur var hade jag ansjovis hemma

så blev mössan klar

Inga kommentarer: