mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 20 oktober 2013

tv inspelning

 en vacker morgon över Badelunda

 så var sista varvet gjort
nu skall den bara blockas
får bli i morgon

 så var jag/vi på väg .....
tur att Annaeva är med och talar om när och var jag skall gå av

 så var vi framme vid TV4 huset

 jag tror hon har godis i muggen 
eller så doppar hon en kladdmuffins i kaffe

 ha ha en massa Tillbergabor som kommit med buss

 den här killen bestämmer när vi skall applådera och skratta...

 nu blir de spännande värre...




 och dom tävlande var:
 Anders Johansson

 Mi Ridell

Ola Frossmed

 Stefan Sauk 

 så gick vi på lokal och åt gott
HOLIDAY restaurang
Mäster Samuelsgata
jag t.o.m åt lite glass...de ni

porträtten är från nätet

Inga kommentarer: