mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 24 oktober 2013

U2 Mässa i Tomas


 ja dom har ju inte jäst som dom skulle

 blev som scones...inte bra

 många löv blir de
 utsikten från sovrummet

 dagens lunch en låda med Power Meatballs 
syltade kantareller, pickles o lite sommargrönsaker 

 så planterade jag pelargonen jag stal i Turkiet

 höststormen rycker och sliter i löven

 det går framåt med vantarna

 och så lite mellis
kokt fisk på mackan och vantmönstret på datorn


 jag hade kolla på nätet ...jo då de var soppa på Tomas före mässan
men NEJ de var de inte...blev korv o bröd (för Lennart i alla fall)
själv fick jag nöja mej med en kopp kaffe


                                                                                  foto:Tony Janson
                                                                                 foto: Tony Janson
                                                                                 foto: Tony Janson
 en härlig mässa med BRA musik


då provar vi igen då nu med VANLIG jäst
ser bättre ut redan nu tycker jag

Inga kommentarer: