mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 16 oktober 2013

våran Turkietresa ...2

ost o grönt till frukost
och så KAFFE

mer kaffe 
nu den Turkiska varianten 
TJOCKT i liten kopp
och Lennart tog lite Chai



turkisk mat är så god
men jag åt inte upp allt
ögat vill ha men magen kan inte fördra

Grattis Ullis på den födelsedag
vi är nu på väg upp till Pamukkale

och Grattis Anton för du fyller ju oxå år i dag


ett litet stopp vid bankomaten

i dag blev de ett litet "tittstopp" vid Pomukkale








när vi kom till hotellet bodde de redan någon på vårat rum...

här ska vi göra upp .... jag skall betala för några luncher extra 

nu är jag på väg till ett äventyr i källaren

här är de termalvatten....+37°




En liten ryggsträckare innan middag

den stora matsalen

smörskulpturer.



så var de baren som gällde




ja  här bor vi


Inga kommentarer: