mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 4 november 2013

Döingar i mängd

 daden började i DIMMA
och de blev aldrig ljust på hela dagen
nu är de HÖST på riktigt

 Lunchen bestod av kokt kyckling med dillsås o lite grönt

så kom Pärzon Hans gamla jobbarbil skall bogseras till Sura
Ha Ha säger jag bara...66:an med vajerräcke och hög hastighet
jo ja tackar

 här är "NYA" jobbarbilen
ser ju fin ut i alla fall så här från våning 10

har gjort ett ljus i dag för mina änglar

 och så har jag gjort nått jag inte gjort på MÅNGA år 
jag har börjat fixa med mina döingar
(är ju passande den här  helgen)
 lägger in dom på Ancesty.se
då mitt gamla Holger inte finns i den här datorn
På Ancensty är man kopplad till alla andra som håller på
lite fiffigt tycker jag
vi får se va de landar

man blir hungrig av att jobba
men goda kvällamacka

Inga kommentarer: