mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 november 2013

en helt vanlig torsdag

jag fick ont i magen och yr i huvudet
(Lennart skulle till tandläkaren)

 äppelklyftaren låg med knivarna uppåt i lådan
de var inte klyftigt som min vän Gunn sa

 efter en diskussion om BMI 
kollade jag och jag "kan" väga 10 kg mindre 
och fortfarande vara normalviktig
TROR INTE DE ÄR NÅN BRA IDÈ

 så var de dax att sätta nålen i ett gäng byxor

 inte snyggt men helt

 vad sägs om lite stekt fläsk och löksås

 kompis nr 8 klar
så har vi fått på vinterhjulen

 mos på morötter och hemrullade STORA köttbullar



blev så sugen på lite torrkötte 
och som tur var så fanns de en torr liten älg i frysen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Vilken mysig blogg du har :-) Vad pysslig du är. Blir så glad när jag ser allt du gör. Å, torrkött det är smaskens det :-) Mvh Helena