mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 24 november 2013

en månad till JUL

 en vacker morgon 
men lite kall -4°
 Skultunas julmarknad

 ett så häftigt fågelbord





 oj va de var KALLT
riktigt ruggigt
dock inte många -° men jag är helt genomfrusen

 så en talrik med kålpudding satt bra när vi kom hem


VSK tog fjärde raka segern (8-5) i elitserien mot Sirius

 på kvällen fick vi höra hur de small ute
och de var ett stort fyrverkeri nere på stan

 blev lite risgrynspudding och lättfrusna lingon 

 senare blev de fruktsallad med "lite" vaniljvisp

 och jag virkar vidare på kompis nr10

när Amerikanerna kom på TV fick jag lite vitt vin med päronsoda
två timmar senare har de inte minskat mycket i glaset

innan sänggång en burk makrill
och en hård macka 

2 kommentarer:

Eva Johansson sa...

Fina foton
mysigt med Julmarknad, nästa helg är det på Jamtli här i Östersund
hoppas snön ligger kvar det blir mer stämmning då

Anonym sa...

Var du i Skultuna på julmarknad? Såg ut som Brännungsbacken.
Ha det gott!

Monica E Norgren