mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 9 januari 2014

100 år o pannkaka

 man ska ju putsa mässingen före jul
och Lennart hinner nog bli färdig innan jul 
eller va tror du


Kalvfärsbuffar med Kål i olika former
blomkålsgratäng, rödkål o veckosallad med vitkål

och så blev de dax att gå på bio

har inte varit på bio på 15 år tror jag
köpte biljett över nätet
och de blev ju fel förstås
gick inte på datorn program
men i telefonen gick de bra
och de blev ju galet ändå 
fick FYRA biljetter
Men de löste sej bra
för Roger o Maud kom och köpte dom av oss
Många skratt blev de

 Så var paketet på väg norröver

 eftersom jag trodde de var torsdag 
blev de pannkaka och hemkörd äppelmos

den här vill jag göra


Men just nu är de Totoro som gäller

Inga kommentarer: