mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 14 januari 2014

Lennart städar på en hylla och kolla va han hittade











 dagens lunch kålpudding

 Anton i slips...undrar vilket år de här var??

 på efm blev jag bjuden på fika av Frida
och så lämnade jag över hennes Totoro
hon blev nöjd och då är jag nöjd

så var de dagens Änglabus
la boken på stolen och då var de en tjej som såg de 
och på pekade att jag glömde boken
Men jag la på ett leende och sa att den ligger så bra där
och så önskade jag henne en bra dag och gick
*fniss fniss*

 Dagens långkok...renkött o potatis o grönsaker som har kokat LÄNGE
gjorde en god svampsås med våra torkade svampar

årets första tulpanbukett


1 kommentar:

Bibbi sa...

Visst är det riktigt trevligt då man finner gamla bilder och teckningar :)
Man blir liksom så varm inombords :)

Fina bilder på dig och Lennart också.

Kramis