mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 10 januari 2014

LITEN LOPPIS

 Lennart har möblerat om och städat i "skrubben"
hittar en massa som vi inte behöver

Visar 20140110_132505.jpg
 många konstiga saker vi har i skrubben

Visar 20140110_122339.jpg
dagens lunch pytt på rester ägg och jag vill ju ha lingon
Lennart tar rödbetor  

HÄR KOMMER LITE TILL FÖRSÄLJNING

 5 plast nyckelhål för 20 kronor

6 st nya mässingsbeslag för 200 kronor 
+ små skruvar

 12 st knoppar från IKEA 20 kronor

diskmedelspump
helt ny i kartong från IKEA nypris 149 kronor
jag tar 50 kronor
**************************************
Är de nått du vill ha så skicka ett mejl
tillberga@gmail.com


 Lennart passade på att frosta av frysen 
de går bra i dag när de blivit minusgrader ute
-4,6°

Lennart och Pärzon åkte för att hämta soffan kl 14
skulle vara öppet till 15 för in o utlämning
men inge en kotte....skit säger jag bara
men vi hoppas på i morgon i stället
men då har vi ju ingen lastbil
då blir de SAAB
och Kjell
som
hjälp

 jag bakade Fröknäcke  i dag
tog 1dl grahamsmjöl 1 dl majsena 
och så la jag till torkade nässlor

 kvällsmaten blev stuvade makaroner och köttbullar

 min trassliga hjärna

och så blev den klar
Fridas lilla Totoro
den skall levereras på tisdag

Inga kommentarer: