mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 januari 2014

vissa dagar är trevligare än andra

 fm fika på Slakteriet

 den första korven som tillverkades här på Saluhallen

 här håller "mamma" på att fixa frukost avsmakning
bönor, vitlök, salt o olivolja på en liten brödbit
oj så gott de blev

 men inte blev vi mätta på den brödbiten utan vi tog en lunchtallrik
så gott men så mycket
fick bli låda med hem

 Lennart han var på stan och kollade in lite stollar på is





 ser ju lite kallt ut med modevisning på is

 Annaeva o jag hade varit på lite olika bra ställen
Stadsmissionen o Live center 
hon hade hittat denna sarong som hon sen sydde om lite

 medan jag kokade linssoppa

 Nu måste jag höra med Malin hur jag ska göra
tror jag ska minska i båda sidor...

och så åkte Annaeva hem 
vi har haft så  trevligt

och i stället för kvällsmacka 
blev de var sin talrik med mat från lunchen
79:- för en tallrik som räckte till TRE

Inga kommentarer: