mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 14 februari 2014

alla HJÄRTANS dag


lite änglabus en sån här dag
lavendelhjärtan till grannarna

 den här gulliga mackan fick jag av Lennart i morse

 Lunchen blev kokt torsk, kokt ägg och persiljesås 

 så var vi till Brottberga och magasinet
OJ va SKIT vi har
hem med några lådor och kolla igenom
och i morgon blir de återbruket med de mesta

 hittade Annaevas muttersamling

 en liten kanin med meddelande om föräldramöte

och så hittade jag en kvarn 
nu måste jag bara hitta korvhorn 
passande en husqvarna 10


 så var de dax för stora postinlämningen
kuvertet är en rundsticka jag lånat 
för att sticka hjärtefilten som är i de stora grå paketet
de främre ljusgrå är paketet till Gloria i Uganda
trosor, bh, tandkräm, tvål, handduk, pärlor och gummitråd
ett hjärta med lavendel och lite kort på vinter



dagen till ära lite hämtmat
kycklingspett med jordnötssås
kycklingfilé med cashewnötter 
och lite vitt i glaset

Inga kommentarer: