mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 8 februari 2014

i går var de fredag och i dag är de lördag



en grå morgon... och Pastor Janson flyttar till Lillå udden

tänk att korv o makaroner kan vara så gott

så blir de lite "plugga"

vem är de som lägger grus på mitt golv??

köttstuvning o ugnsrostad potatis o morot

de går frammåt

 och kolla in
de är någon som står och stickar på startrampen

undrar om jag ska sticka ett par vantar till Putin

stekt fläsk o löksås 
de är gotta de

 

lite bullar till dom hemlösa till morgondags lunch

jag skulle göra hjärtan men vet inte tusan va de blev

så var vi bjudna till Hutter på lite flyttfika
De var så roligt för Kricke var så pigg
och Ejla var så glad
de ser visserligen inte riktigt ut så 
men jag lovar vi hade trevligt



så fick vi då en SILVER medalj

kalvfärsbuffar potatis och smörkokta morötter

1 kommentar:

Anonym sa...

Positivitet,glädje,omtanke och vantar till Putin👍kan inte bli bättre😉 kram ELlinor