mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 8 mars 2014

Åbergs museum...åk dit om du inte varit där





 lite rutig färg till schackbräden i tomteverkstaden
 

 en stickande Mimmi
 
Lenin
 
 MUSsolini
 

 å vad jag vill ha ett sånt spel
hade ett när jag var liten
 
sötare mumin får man leta efter
 













 apan själv
 
 dagens lunch kyckling STARK sås (men mycket god) och ris
 
 

 
 När jag frågade om jag fick ta ett foto föreslog han att vi skulle fotas tillsammans
så en annan besökare fick agera fotograf
Lasse viste var i lokalen man skulle stå för att få finaste ljuset
 
ef.middagen spenderade vi i Upplands Väsby
Bandy på TV
och kaffe o stickning i köket
 
och så kom vi då hem igen och här blev de
varm pastasallad
 

Inga kommentarer: