mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 7 mars 2014

firar 9 år i dag



 i dag är de NIO år sen jag gjorde min GBP operation
de bästa jag gjort


när jag var till Peeter i dag med mina kliande öron
fick jag rådet att ta lite ättika 2% på en topps och smörja i örat
vi får se va de ger...
 
och jag var klar 10 min innan jag skulle in...
så de var tur att Canthal har öppet
för vi satt där en timme och häckade innan stan öppnade
 
 kassler och potatis och svampsås
mina egna torkade svampar
 
 gråter en skvatt
min Kvartersbutik med garn slår igen
 
 så blir de att baka en kaka till på söndag
 
 kvällsmat blev en västerbottenpaj
löjrom och hackad lök
 
så var kakan klar... den är i stora långpannan
 
 

2 kommentarer:

annaeva sa...

Grattis till 9år !

annaeva sa...

Grattis till 9år !