mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 13 april 2014

lördag

Kungsleden rännet
 


start...här ska dom först ta sej uppför slalombacken
 


och ta sej över fjället till Ammarnäs
 
så hade starten gått och vi tog en fika innan vi vände hemmåt
 
 På en byväg om våren är det lerigt och dant,
och det skvätter från bilar och skjutsar.
Men se solen den skiner ju så rasande grant,
och vägen är full utav pussar.
 
 lite lunch
fiskbullar med pepparrotssås
 
hittade en burk (inget datum... men jag vet att den är FLERA ÅR)
men jag provade ändå de gick inte så bra
men jag ställde in dom i frysen så de blev frusen cheesecake
 
sista varvet...oj de blev inte bra så jag måste repa upp
och de är inte kul i luddigt garn
men med sax och tålamod gick de
nu är sjalen klar
 


våran gård
 

 
fläskfilé med svampsås o ungsrostade rotsaker
 
de börjar länna

Inga kommentarer: