mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 7 maj 2014

Jag har tjänat ca 250:-

 många fåglar är de..
 
 kaffet tar slut  hela tiden
undrar om de är nått hål i botten
 
 så här ser de virkade projektet ut just nu
nästa gång jag får mönster är på fredag
 
 jag har fixat lite nytt till min väska
två ringar att fästa saker i




 fiskbullar á la lutfisk
 
 titta så fin den fula lilla pelargonen har blivit
 
 

 Lennart drar ris
 

 i dag fick sjömansbiffen ny "kostym"
 
 "lite" långhårig är gubben
 
 vi har med andra ord tjänat ca 250:-
 
 lånade Sonjas klipp
 
fåglarna får lite bomaterial

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir glad när jag tittar in till dig.Du är kreativ,pysslig,påhittig,djurvän och dessutom väldigt rolig*S*.Ha det bästaste..kram från Ellinor