mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 3 maj 2014

välkommen Valter

 två ekorrar
de gör att småfåglarna håller sej på avstånd
 
 jag har stickat klart mina handlesvärmare
 
 så har jag börjat på en Axelvärmare
fick mönstret av Sonja och blev nyfiken
jag är ju inte så bra på de där med sticka mönster
 
 korvstroganoff "typ" och matvete
 
 tog en sväng runt Ängesdal...och hamnande hos Janne
 
 nu håller vi tummarna för att de finns två platser kvar på resan 14 mars
Annaeva o jag planerar en tur
 
 den hemliga virkningen ser ut så här i dag
kommer en ny ledtråd på måndag
 
 hittade lasagne i frysen
toppen med mat som man bara kan värma
när man inte vill eller hinner laga mat
 
 vist ser de rätt bra ut för att vara av en som inte kan
 
 så några bilder från promenaden i by



 



 
en ny lite släkting Lilla Valter Josefsson Krohn
han kom till denna värld i dag
GRATTIS Sandra o Nicklas

Inga kommentarer: