mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 28 juni 2014

Västerås Vardagshjälte utsedd

så vandrar vi vidare i dag på första sidan i VLT
 
kaffe o vaniljhjärta hos Carlsson på kajen
 
solen sken RIKTIGT sönt
 
hemma blev de fisksoppa
(eller om de var gryta)
 
Kjell o Gunilla regnade hem från dalarna
men med sej hem hade dom två kartonger bröd
hjärtknäcke o mini rut
 
och så kom de en rejäl regnskur
men NEJ vi ska ju ner på festivalen
 
men se de fixade sej
 
sponsorerna presenterar sej
 
Ungdomar har skrivit en bok
"Otto för otur i blodet"
 
barncancerfonden
 får pengarna som kommit in på försäljninen
 


så var de då dags
VEM BLIR ÅRETS HJÄLTE
 



SPÄNINGEN ÄR OLIDLIG
jag blev så himla nervös så jag hade ont i magen
 
och så kom beskedet
 
ROBERT SMITH







 
 Robert o Nathali
 

en kram från Agneta
 
en förmaning från Björn
 

"jag fattar ingenting, de här är ju helt galet"
 


 

hyllas den som hyllas bör
skumpa på Varda
 




















Inga kommentarer: