mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 2 juli 2014

1 juli oj va tiden går

 vad gör man när man har gäster
tar dom till IKEA på frukost
*fniss fniss*
 
så ett besök på Saluhallen
 
                                                       bilden från nätet
här fick vi smaka så vi blev ännu mättare
de var korvar röror och bröd
Micke handlade lite också
 
så blev de en öl för somliga
och jag tog kaffe
Djäkneberget... men jag tycker nog Oxbacken är godare
 
 
 oj va de regnade...fick ta lite skydd
 
och så hem och laga lite mat
Lax i vild sås
(men jag fick inte till någon egen bild)
 
bilden från nätet
 
TACK UNDERBARA NETTAN o MICKE
för två underbara dagar
vi kommer till er i höst
                     
så har de då kommit!!                     

Inga kommentarer: