mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 11 juli 2014

börjar dagen med gråt och slutar med solsken

i går kväll sände jag ett mail till tandläkaren
två framtänder har tappat flisor
I morse ringde dom, men jag missade de.
jag RINGDE UPP, jo de är sant
fick sitta i telefonkö...klarade de också
Så svarade sköterskan och talade om att Annicka jobbade
och då LÄGGER TELEFONEN AV
och jag bryter totalt samman
Lennart tröstade och ringde vi/jag fick en tid kl 12.45
 
 vita bönor som skall bli till söndagens sopp/gryta
 
 kondenserad mjölk som skall bli till fyllning i en Banoffee pie
 
 mera mums mums till söndag
dom bara ÄLSKAR godis på iNTiMAN
 
så var klockan dags
 
 men nu har jag två hela framtänder
 
 lite sen lunch hittade en bit pannkaksomelett i kylen
den var god även i dag
sen sov jag i flera timmar
 
 livet kommer åter sakta men säkert
bedövningen satt i 4 timmar Stesoliden 6
 
 Lennart fick åka själv och kolla Midnattssolsrallybilarna
jag var hemma och donade
bästa grannen kom och höll mej sällskap
 








 tror Lennart drömmer om nya sommardäck
ska bli innan vi åker upp









 den här underbara bilden på Stella fick vi i dag
hon premiärbadar
sommar även i norr med andra ord
 
 sen middag
 



Inga kommentarer: