mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 23 juli 2014

de här skulle ni varit med på!

en död broms = en bra broms
 
 på en hylla i Konsum
 
 ett besök hos Janne innan vi åker hem
 
 men titta här
Yvonne från Tillberga och hennes "gube"

 så blev de lite lunch i Yttervik
 
 Röding i lingonsås o smörstekta kantareller
 

 de börjar grönska i min salladsodling
 
 +56° på altanen...vi sitter inte där
(98° är innetempen när jag bakar limpa)

 vi har lagat mat hela dagen
en karrébit som fått bara i ugnen i 6 timmar  
 
så börjar då kulturveckan
 
 även Krister fotograf var där
 
 Duncan presenterar de hela
och talar om att de är första gången
vi är ute
 
 en grå flugsnappare har bo på trapplampan
 
 Jan-Olov Eriksson en bygdens son
 

 vad dessa grabbar heter vet jag inte
mer än att gitarristen är Erika o Hasse Simus grabb från Boksjön
vilka killar de kan bli nått (fast de redan är nått) 
 


 Helena talar för kulturakademin och tackar för att vi kom
 
 William o Linda Sellberg
 





 James Batty en engelsman som vi sett i många år
och inte blir han sämre på musik inte
 
 Susanne Carlström hon kan sjunga hon
 

de är vackert uppe vid Laisaliden
kl han bli 23 innan vi åkte hem

 i brevlådan låg brev från doktorn

 

Inga kommentarer: