mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 6 juli 2014

en helg i solens tecken

 när solen skiner är gubbröra ingen dum lunch
 
 även solen har sina fläckar
Björn fick inte ha sitt "grilltält" uppe och servera helstekt gris???
 
även solen har sina fläckar
 
men detta går bra
inget vatten
inga plasthandskar
och hålla på med mat o pengar samtidigt
med samma tassar
jo jag tackar jag
 











 
lämnade en trösteblomma till Björn o Agneta
 
men på lördag morgon hade Björn o Agneta öppnat igen
visserligen ingen gris men de underbart goda kaffet
Har du inte varit dit och druckit
OXBACKEN  så gör de
 
Robert gillar inte kaffe utan här blev de saft
 


ny kaka som ska provas på grannarna
 
 kakan blev godkänd så då bakar jag en ny större till på söndag

 inte lätt att göra rätt
de skulle ju ställas ut JÄTTE tunnor en sån  här helg
 






Inga kommentarer: