mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 juli 2014

fest i dag igen

jag förstår inte varför jag ska behöva se ut så här så fort jag varit på lasarettet
jag är ju så svårstucken
 
i natt har jag sovit nästan bra
tack vare den här lilla pärlan
en Voltaren kapsel

i dag så höll jag på att DÖ
jo de är helt sant
jag satt i lugn och ro och stickade
och så kom det en fågel och flög i på balkongen
snuddade mitt huvud for in i fönsterbrädan och vände
Mitt hjärta stod still i flera minuter
 
 tack snälla Lena Adomat för den här burken
 
 så har vi varit och handlat till söndagens sopplunch
 10 burkar krossade tomater 12 gula lökar 24 äpplen 15 morötter
en påse vita bönor (bönorna ligger nu i blöt)
 
 hälsade på Pärzon på jobbet
 
här är hans nya jobbarbil...
och så far och son lite lika i fasonen tror jag bestämt
 
 kvällen blev som vanligt när de är onsdag
en sväng till Carlson på Kajen
 
och stekt strömming
de är ju bara så gott
 
och de var underbara Tina Wilhelmsson som underhöll

















Inga kommentarer: