mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 26 augusti 2014

bakdag

Min fina blomma som jag fick av Kenneth o Anna innan vi åkte upp
 
 så var de bakdax lingonlimpa
 
 men den var svår jäst .... får se i morgon om den satt sej
eller om de blir fågelmat
 
 lite pyssel...resultatet kommer i morgon
 
lite lunch en pannkaka FULL med kantareller


så blev de bullbak...de gick bättre
fyllning är Odonsylt/Lemmon Cord/smör  
 
 attans så smaskiga dom blev
 
dom blev lite fula men helt ljuvliga i smaken
 
 jag fick t.o.m kaffe o bulle ute i solen

 stuvade grönsaker och PP satt fint som kvällsmat
 
 helt otroligt i går kl 10 skrev jag efter garn
i dag kl 15 hade jag de på lådan
 
Lennart var på ICA och dom hade "majsar" två för 10:-

Inga kommentarer: