mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 2 september 2014

så var de helt plötsligt tisdag

 min lilla fina fuling
 
 EN socka klar... då är de med andra ord en kvar att sticka
 
 dagens lunch
 
 en liten omelett...
 

 en pippi i skogen
tror de är en orrhöna
har jag fel så tala om de för mej
 
 vilken lustig rot de var på den här sandsoppen
 




 här har lilla skogsmusen varit framme
men jag förstår inte varför man bajsar på maten
 


 vad är detta....hen är ca 1½ -2cm och satt på köksfönstret
 
 är de en ORRFJÄDER?
 
 kokt korv o pepparrotssås
de är gott de
 
 dagens post till julklappen
 
Lennart tog de här kortet i går morse på väg till jobbet
taget från västra gränsen på Yttervik kan man säga
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag är så nyfiken på din gbp operation , dina kost & träningsvanor, hur livet förändrats under tiden från att du gjorde operation tills nu flera år senare.

Jag är 32 år & gjorde i april min operation jag tycker det är så kämpigt men maten & trots viktnedgången glädjs jag inte än. Utan börjar tveka om jag kommer fixa leva som opad verkar som en kamp hela tiden. Men jag tänker jag ska bara igenom första året så blir det bättre. Ska bara fixa själva omställningen som är tuff. Tyckte du det var tufft någon gång??

Vore jätte kul om du ville skriva ett inlägg om det.
Du ser iaf ut att må toppen!

Kramar!