mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 7 september 2014

Tack Pi Välkommen Daniel

 en dimmig morgon
 
 fukt(ig) i vattenmätaren
 
 nu har jag hittat ett nytt mönster
men jag måste göra färdigt dom här innan jag gör nått nytt
 
 Daniel mediterar innan gudstjänsten
 

 Vers 2 är en pärla...
 
 jag bara ÄLSKAR Markus predikningar
 

 Pi blir avtackad ... nu ska hon återgå och jobba som sjuksyrra
 
 en liten tår...
 
 och så blir de Daniels tur att välkomna
 


 Daniel o Elisabet kommer att synas och verka båda två
Elisabet skall vara lärare på Bibelfjäll
 

 kören sjöng för Pi
 






 Daniel sjöng postludiet...
 
 ungdomarna från Bibelfjäll
 

 
 kyrkkaffe när de är som bäst
 
 blåbärstårta
 



 vi köpte med lite mat hem
 
 ris o kycklingspetts...men jordnötssåsen är min egen..
 
 en underbar Tistelfjärill
 

 innan man kommer sej in i skogen måste man ta sej genom snåren
 


 men va nu BLÅBÄRSBLOM
lite fel årstid
 











 de blev 2kg lingon inte så mycket men jag behöver inget mer nu
har kvar sen förra året
De var så skönt ute, både lunch och kaffe ute i dag
 
 dagens gåva till julprojektet
Tack snälla Eva-Märta
och inte nog med detta hon har fler som jag ska få innan vi åker ner
 
dagens skört av lärksopp... nu ligger dom på tork

Inga kommentarer: