mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 17 oktober 2014

en förvirrad fredag

vaknade och viste inte var jag var
och inte vilken dag de var
och dagen har fortsatt
i samma takt
förvirrat
 
 kollade i skåpet skulle göra pannkaka
men jag hade ingen mjölk
hittade 1 dl gröna linser, några bönor i frysen
lite kokt potatis en rå morot och en burk krossade tomater
+ lite krydderier... blev rätt gott
 
här ska de in några kort från Lennarts kamera
men den finns inte här just nu...återkommer

 
symaskinen och jag är INTE SAMS
så nu har jag lämnat in den på Erikslund för service
850:- jo ja tackar
 
så var jag och hämtade mina nya glasögon
5530:- för BARA glasen
tog mina gamla bågar för jag trivs så bra med dom
 
så var vi upp på Frällsis
dom hade målat och möblerat om

 så var alla varor hemma
 nu finns de mat för flera veckor tror jag
 
 då jag var så hungrig så jag inte kunde vänta på mat
blev de böngrytan igen
förstärkt med köttbullar
 
 ballerina kex med pepparkakassmak
helt onödiga
 
men så förargligt där tog garnet slut
men som tur var hade jag ett garn som passade
till dom sista 5 varven 

Inga kommentarer: