mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 oktober 2014

Fredag - Lördag - Söndag JÄTTEMÅNGA BILDER

 efter att ha varit hos Peeter husläkare får man gå på fik och äta frukost
(jag fick remiss till röntgen på höften)
 
 är den snygg eller ful.... kan inte bestämma
 
 så ner till Robert på iNTiMAN
för att hjälpa till med soppa till kulturkafét på söndag
 
 Lennart är en hejare på att skala potatis
 
 och jag hackade lök med mina nyslipade knivar
ett rent nöje
 


 och så lite kaffe och gobulle för somliga
 
 de blev soppa hemma också på lite rester
 
 och detta underbara paket hämtade Lennart på Hemköp
men nu behöver jag inga mer sjalar till julklappen
men sockor o vantar behövs till gubbarna
 
 limpan var slut... men nu har vi två nya
 
 så var de fredagsmys på matfrånten
 
gott vart de
 
SÅ BLEV DE HÖSTLOPPIS
 













 jag fick trevligt besök kom med en väninna
 
 jag investerade i en STOR mugg för 10:-
den ska "bo" på iNTiMAN
 

 
OCH LENNART VAR PÅ FOTOPROMENAD

























 eftersom Anton fyllde 18 år var vi och grattade killen den lille
han fick en tavla som Matti Koskinen målat

 
SÅ BLEV DE SÖNDAG
 i dag blir de fest på Soppköket
tack för korvarna Slakteriet Saluhallen







 Tina Wilhelmsson hon är bäst


 lite kärlek i ett soffhörn





 Janne o Annaeva tog en sväng om


även Bella får lite kärlek



Tina med band återkom på kvällen
när de blev kulturkafé




 och tänk auktionen inbringade hela 4500:-
som oavkortat går till soppköket


så efter 9 timmar på iNTiMAN var de dags att åka hem och sova

Inga kommentarer: