mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 25 oktober 2014

TACK Anki

 hur är de tänkt att man ska kunna göra rent här... de är min tvättmaskin
de är bakom facket för tvättmedel som också är omöjligt att göra rent
de går att ta bort men inte isär...
 
 blev bjuden på lunch i dag av min man... ni ser va han kan om han vill *fniss fniss*
 
 har handlat ett t-shirt den är SKRIK rosa och ett halsband
(medaljong, tänkte sätta in kort på Lennart och mej där)
till Gloria vårt fadderbarn (nästan vuxen nu) i Gambia
funderar på skirkrosa nagellack också
 
 Titta vad vi fick av en kär vän i dag
 
 tack snälla Anki
Nu får dom ligga och torka lite
så ska jag fixa dom i morgon
 
 de skulle vara kokt torsk o äggsås i dag
men de blev stekt torsk o SVAMPSTUVNING
 
luggen börjar bli för lång
tror jag måste ringa Balsam nästa vecka
eller ringa i morgon och beställa tid till nästa vecka
Lennart har ont i sin tand
får ringa i morgon 
man får inte ha tandvärk på kvällar o nätter
 
Under lördagar, söndagar och helger
finns det jourtandvård på dagtid, ring 021-174967
mellan kl 10:00 - 12:00 för att boka en tid.
 

Inga kommentarer: