mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 19 november 2014

en dag mitt i veckan

4 nya hjul till ett pris 3700:-
nu kan vi köra säkert till stugan
 
dagens lunch
hemkokt pölsa o ägg
 
så var de dags för B12
och så tog jag upp de att mitt hjärta slår lite märkligt
tryck över bröstet och halsen
så den 16 dec kl 10 har jag en tid hos Peeter
dom ville förstås att jag skulle ha en tid nästa vecka
men så de hade jag inte tid med
nu ska jag skriva upp när de känns konstigt
De kan vara biverkningar på diclofenac...
 
 dessa vantar kom med posten i dag till soppköket


 var på eftermiddagsfika hos Kjell o Gunilla
 
kokade Grahamsgröt med äpple o russin
de fick bli kvällsmaten i dag + hård macka med ost
 
ny leksak... hoppas Anton o Fia kan hjälpa mej med den i morgon
 

Inga kommentarer: